KUTATÁS A HAZAI MŰTÁRGYVÁSÁRLÁSI SZOKÁSOKRÓL

A műtárgy.com kutatást indított a hazai online és offline műtárgyvásárlási szokásokról, döntési preferenciákról, amely elkészítésében és kiértékelésében a Deloitte Magyarország támogatta.

 

A kutatáshoz összeállított kérdőív a műgyűjtőkre, illetve a gyűjtési kedvvel rendelkező, műtárgyvásárlást a jövőben tervező egyénekre fókuszált. Az eredmények átfogó képet nyújtanak arról, hogy gyűjtők, műtárgyvásárlók milyen típusú műtárgyat tulajdonolnak, melyik korszakból, milyen gyakran látogatják az elsődleges és másodlagos piac helyszíneit, hol vásárolnak, mely platformokon követik a műkincspiac aktualitásait, illetve melyek azok a tényezők, amelyeket szem előtt tartanak egy-egy műalkotás megvásárlásakor. 

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE

 A feliratkozással a műtárgy.com hírlevelére is feliratkozom